.

.

lördag 23 februari 2013

Från sovrummet

Här är lite bilder på nya sovrummet. Det känns konstigt att byta sovrum, att sova så långt från barnen. Men samtidigt är det en väldigt lugn miljö jämfört med den röran som rådde i gamla sovrummet.

Har insett att det mesta i rummet är "återanvänt". Gillar att blanda nytt och gammalt, att ha saker runt mig som påminner mig om personer i mitt liv som är så oerhört viktiga, att kunna byta ut och ändra utan dåligt samvete för pengarna och att det blir mer personligt så.

Idag har dock lite fler saker inhandlats till rummet bl.a. en spegel som Bankmannen just nu sätter upp. Dock har lampjakten varit förgäves trots besök i många affärer idag. Jag ger nu upp och beställer från nätet några sänglampor som jag tittat på ett tag.... de blir säkert helt ok. Som sagt, hatar lampor:-)!!!!

Igår var det dags för en tjejkväll med Söndagsklubben. Vi var ute och åt i Staaan och hade det väldigt trevligt. Sen fortsatte kvällen här hemma och trots den vanliga fredagströttheten så höll vi igång inpå småtimmarna;-)! Älskar att ha starka kvinnor tillika vänner runt mig, de är mitt alldeles egna skyddsnät <3

See Ya!



2 kommentarer:

  1. Så fint ni har det! Bra jobbat (m både renovering o inredning!). Skönt m en tjejkväll på stan, lät mysigt! Kan behövas lite tjejtid ibland. Kraam Anna

    SvaraRadera
  2. Ja det blev verkligen bra, det nya sovrummet! Tack för allt gott å allt snack i fredags!
    Kram S

    SvaraRadera