.

.

söndag 30 september 2012

För att liten har börjat bli stor!

Imorgon börjar Alvingens inskolning.... helt ofattbart att han redan är 1,5 år! Tiden har gått ännu snabbare med andra barnet, precis som alla tvåbarns-mammor varnade mig för:-). Han kommer älska förskolan, det är jag helt övertygad om. Han gillar ju aktivitet, att få vara med massor av människor och att leka utomhus. Jag däremot känner mig lite ledsen, känner mig inte "färdig" med föräldraledigheten, inte så som jag kände när Storebror inskolades. Nu har denna tiden gått i hundranittio och jag frågar mig själv om jag verkligen uppskattat det tillräckligt...
Min lillplutts dagisväska är nu packad och imorgon börjar en ny fas i hans och vårt liv....
See ya!

1 kommentar:

  1. Lycka till!
    Tiden går verkligen fort! Kan inte fatta att jag har barn som är mellan 33 ooch 42!!!

    SvaraRadera