.

.

fredag 13 april 2012

För rörigt!

Nu är det lite upp och ner i vårt hus. Vår överfulla och oorganiserade klädkammare är ju tömd pga vattenskadan och det betyder att alla de grejorna är utspridda i hela huset...gör mig galen!!! Jag är inte en pedant och märker inte när det är lite skit i hörnen men RÖRA har jag svårt att leva med. Som tur är så är Bankmannen tvärtom vilket gör uppdelningen i hushållet enkel, han städar och jag organiserar!
Problemet när man som jag vill ha ordning på sakerna är att det finns så många snygga/praktiska saker man kan köpa som underlättar organiserandet:-)! Alla underbara plåtburkar och vackra korgar gör mig salig. Tyvärr är det stört omöjligt att övertala mannen om vikten av att investera typ 300 kronor i en Green Gate låda för förvaring av skosnöre:-)
Nu är det dags att slänga sig på soffan och surfa runt lite, här kanske jag kan få lite tips....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar