.

.

söndag 18 mars 2012

Födelsedagskalas i dagarna två!

Nu har vi haft kalas för sötaste Alvingen i dagarna två. Har ju stor släkt så vi fick snällt dela upp kalaset. Alvingen är väldigt nöjd när han får stå i centrum och att få massa paket passade honom perfekt!
Sötisen fick han av snällaste farbror och faster och finns till försäljning här!
Jag bakade tårta för första gången med stöd av ett proffs i köket, min mamma. Tyckte att det var ganska roligt vilket överraskade mig lite:-)!.
Kan inte fatta att jag nu har en ett-åring. Att det är ett år sen jag fick upp en rund, rödhårig bebis, så olik sin storebror, på mitt bröst efter ett antal timmar i lidande. Kommer ihåg att jag tittade på honom och förlät honom direkt för att ha gjort mig så sjuk i nio månader! Att det var värt allt vi gått igenom, att få denna helt perfekta lilla bebis.... 

2 kommentarer:

  1. Åååå sötaste Alvingen! Tiden går sjuuuuukt fort just nu!
    Kramar Elektriker Frugan!

    SvaraRadera
  2. Naw, vilken söt liten ettåring! Tänk vilken lycka, m två perfekta små barn!
    En liiiiten present ligger någonstans här i köksrenoverings-röran, till Alvingen - vi måste ses snart!
    (Måste även kommentera tårtan...har fortfarande svårt att fatta att DU gjort den, :-)! Men du har ju verkligen handlagen för att pyssla fram vackra saker så why not! - Bra jobbat!)

    SvaraRadera