.

.

lördag 17 mars 2012

Födelsedagsbarnet!

Dagen har gått i ett. Vi har firat finaste Alvingen på hans 1-års dag och haft kalas för släkten !
Vi började dagen med att få ihop det sista inför kalaset och sen begav vi oss till stan för lite last minute-shopping! Bankmannen behövde lite nya skjortor och mina favoritbyxor från förra sommaren finns nu igen på Kappahl så Jag slog till med två par! Innan vi för hem så åt vi på Storebrors favvis-ställe och det verkar som även Alvingen uppskattar deras mat:-)
Kalaset blev toppen, alltid roligt att samla kusinerna. Mamma och styvfar har nu 11 barnbarn från 6 veckor gamla nytillskottet till 14(?) åriga storkusinen. Jag bearbetar Bankmannen för att det ska bli ett jämt dussin någon gång i framtiden:-)... 
Tänkte visa lite mer bilder fr kalaset imorgon....nu tror jag att jag ska stupa i soffan, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar