.

.

måndag 8 april 2013

Förkylning från HELL

Jag har nu varit inspärrad i huset i vad som känns som ett århundrade (typ 4 dagar). Förkyld, feber och tappad röst har verkligen däckat mig. Så tråkigt när våren är på väg, när solen skiner och vi hade planer med Snickar-Svågern och bästa svägerskan denna helgen. Vår lilla tripp till metropolen Osby och Lekoseum fick ställas in och istället har jag legat nerbäddad mest hela helgen. Nu känner jag mig bättre men då är det dags att börja vabba, för nu har Alvingen fått feber:-(.
Nu håller jag tummarna för att vi snart ska vara helt årerställda så vi kan börja njuta av solen!

See ya

Ps. Vad passar väl bättre när man vabbar än att fixa finfina naglar:-)! Alvingen valde själv färgerna och är helnöjd!!



2 kommentarer:

  1. Stackars Alvingen! Tur att ditt har vänt.
    Jättefina färger på naglarna!

    SvaraRadera
  2. Usch å fy för dessa hemska baciller! Jag avundas dig inte! (och tycker att jag har fått min dos!)

    Hoppas du är kry snart och lillkillen blir bättre! Han har ialla fall fina naglar :)
    /S

    SvaraRadera