.

.

söndag 31 mars 2013

Fest med Bond som gäst!

 
Har försökt publicerat inägg hela helgen från min mobil men det går inte!!! Sååå frusterarande! Jag räknar dagarna till mitt abonnemang går ut så att jag kan skaffa ny telefon.
 
Nu blir det till att blogga över datorn och det känns välidgt ovant. Jag har laddat upp bilderna från festen och tänkte premiärvisa foton tagna med min nya kamera! Jag gillar den skarpt trots att jag inte kan så mycket ännu. Skulle nog behöva ett par dagar till att bara prova och trixa för att verkligen få häng på det här med systemkamera.
 
Så nu återgår vi till ämnet:-)
 
I fredags var det så äntligen dags för den efterlängtade Bondfesten tillika Bankmannens 35-års fest. Det blev mycket Bond, mycket brittiskt och för vissa även mycket dricka:-). Allt som allt en toppenkväll med härliga söndagsklubben (trots att det var på en fredag)! Trots att mannen förlorade i Bond-frågesport så var han mycket nöjd med sin kväll. Vi hoppas att vi nu startat en tradition med gänget: vuxenfest på Långfredagen varje år:-)!!!
 
See ya!
 
 
 



 

1 kommentar:

  1. Tack tack för en fin fest! Det kändes gött att vara i det vinnande laget ;) (Nog mer tur än skicklighet från min sidan)

    Håller med dig om att en gång är ingen gång, två gånger är en tradition :)

    Kram S

    SvaraRadera