.

.

fredag 9 november 2012

Favorit-vampyr!

Denna veckan har det varit ett Twilight-maraton på TV och det har resulterat i seeeena kvällar tre dagar denna veckan:-). Det är så illa så att jag idag hyrde del 4 (för ny för att gå på tvn) för att få se hela serien fram till nu. Har sett alla utom trean innan och tycker de är kanonbra. Känns visserligen lite tonårsaktigt att erkänna det och jag som aldrig ens gillat vampyrer innan.
Dessa filmerna får jag dessutom se i fred eftersom Bankmannen fortfarande inte ser tjusningen i den bleka Edward Cullen utan bara blir illamående av sminket och tanken på blod och bett:-)!
Nu kan jag knappt vänta tills den femte och sista filmen har premiär....blir nog tvungen att bege mig till biografen tillsammans med en drös skrikande tweenisar ....någon som vill göra mig sällskap?

See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar