.

.

torsdag 13 september 2012

Färdig med förkylning!

Nu är min efterlängtade mobil hämtad. Tydligen var de tvungna att byta allt, förutom skalet....tycker att de kunde bytat det också när de ändå var igång:-)!
Min förkylning har börjat ge med sig så imorgon blir det jobb. Någon som har någon bra idé om vad man kan göra med en klass som förväntar sig fem lektioner samhällskunskap+geografi imorgon? Har ju inte haft någon tid till förberedelse pga sjukdagar så det blir till att gå till jobbet och improvisera:-)!
Ikväll ska jag måla lite till, såhär ser det blivande köksbordet ut efter en strykning!

See ya!


2 kommentarer:

  1. Så snyggt det kommer att bli! Får skicka hit svärmor så hon får se vad som blev av det där gröna bordet! ;)

    Blev det bättre med grått? Blev du av med "fläckarna"?

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den färgen du rekommenderade och nu är bordet målat fem gånger, så jag håller tummarna för att fläckarna ej kommer igenom!

      Radera