.

.

lördag 4 augusti 2012

För sista gången?

Har varit och badat idag och det kändes som det var sista gången denna sommaren. Lite sorgligt måste jag säga. Jag ska börja jobba om en vecka och då känns det definitivt. Jag  jobbade visserligen i våras men var då mycket föräldraledig. Nu ska jag jobba tre dagar i veckan och i oktober ska Alvingen skolas in. Känns som om denna föräldraledigheten gått enormt snabbt, gör väl det när man har fler än en att koncentrera sig på :-)
Nu sitter jag på uteplatsen och skriver/surfar medans Bankmannen hamrar/sågar bredvid mig!

See ya!

Ps. Är nervös inför morgondagen då jag ska ställa ut Salvador för första gången, håll tummarna för mig!



2 kommentarer:

  1. Hej! Så du ska börja jobba nu ja tiden går snabbt. Fin blogg :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera