.

.

tisdag 7 augusti 2012

Favoriter inför hösten!

Igår fick jag paket av finaste svägerskan ( och Snickarsvågern). Hon hade gjort gosiga inneskor till mig, verkligen Lisbet Dahl-aktiga! I löööv! Passar perfekt nu när hösten börjar krypa närmre.
Idag har det doftar höst, sådär lite regnigt, stormigt och friskt. Jag har rensat och fixat med min garderob, strukit ca 20 plagg, allt för att förbereda inför hösten. Jag har alltid ett behov av att sortera och göra inköpslistor med härliga och behövliga höstkläder etc innan höstterminen börjar. Lite som när man var barn och köpte nya pennor och bokpapper innan skolan började, så köper jag ny väska, scarfs och myskofta:-) ! Tre dagar kvar innan sommarlovet är över.....

See ya!



1 kommentar:

  1. Kul att du tycker om dem. Hoppas de passar, om inte så blöt upp de och ta på dig de när de är fuktiga så att de formas efter dina fötter.

    Njut nu av dina sista lediga dagar! Hoppas på sol och fint väder :)

    SvaraRadera