.

.

torsdag 14 juni 2012

För att varva ner..

Nu är det snart sommarlov och som alltid så känns det som om man är tröttare än någonsin så här en dag innan det börjar.

Jag är avundsjuk på Bankmannen som nu ikväll är ute med sitt jobb och äter grekiskt men ärligt talat vet jag inte om jag orkat...

Förresten berättade Rosa mamman att det finns några som kallas workwife/husband :-). Det är den personen på sitt jobb som man sådär oskyldigt flörtar lite med och detta är tydligen bara nyttigt för ens riktiga förhållande. Jag vet precis vem som är Bankmannens workwife och är även ganska på det klara med min workhusband. Hur är det mer er, vem skulle ni "välja" till er workhusband/wife:-)?

Nu ska jag återgå till soffhäng... och lovar mer sammanhängande blogginlägg när väl sommarlovet börjar!

See ya!


2 kommentarer:

  1. Hmm intressant :) Men det kan säkert stämma, frågan är om man kan ha både "Workwife" och "Workhusband"?

    Husbandet har jag ju hemma ;)

    /S

    SvaraRadera
  2. Hmmm... kanske även finns workdad o workmom???

    SvaraRadera