.

.

tisdag 5 juni 2012

Firad!

Kom hem idag till fyra glada killar och kände att jag varit saknad! Har varit i Helsingör två dagar på utbildning och möten. Vi hade det verkligen trevligt och jag njöt av god mat och att få sova helt ostört men man blir varm i hjärtat när man ser sina små!
Bankmannen hade ordnat med paket och eftersom han inte kan hålla en hemlighet så gav han mig paketet idag trots att det är i morgon som vi varit tillsammans i 15 år!!! Han hade, med två barn, begett sig till underklädesaffären och köpt fint till mig. Efter graviditet och ammning är behovet stort så jag blev jätteglad. Roligt att han försökt köpa något och inte bara köpt presentkort. Jag tror han prickade storleken ganska bra (=överraskad!!) men tyvärr var modellen inte rätt för mig. Blir till att byta, helst innan bröllopet på lördag. Länge sen han lyckades överraska mig positivt (negativt händer ju med jämna mellanrum:-)) men jag blev såå glad!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar