.

.

onsdag 20 juni 2012

Finansiell feber!


Dessa rosor fick jag av mamma i fredags när jag gick på sommarlov. De är fortfarande jättefina och jag älskar färgen! Jag köper aldrig snittblommor till mig själv och uppskattar därför ännu mer när jag får vacka buketter!
Tyvärr är Alvingen sjuk i feber och midsommar känns hotad:( Jag älskar midsommar och tycker nog att det är den bästa högtiden vi har. Jag gillar att allt är familjecentrerat, matfokuserat och att man firar med vänner och barn i en salig röra:-)! Jag håller alla tummar jag har för att han ska vara pigg på fredag, hoppas, hoppas, hoppas!

See ya!

Ps. Tack vare bästa blocketletaren så ska jag iväg imorgon för att titta på en möbel till vardagsrummet....återkommer med bild och mer info sen om affären går i lås. Kan dock berätta att Bankmannen var en aningens svårflörtad men efter lite ekonomiska diskussioner som resulterade i näsblod hos mannen (stressrelaterat;-))) så gav han med sig!! Håll nu tummarna för att den är lika fin i verkligheten som på bild!

2 kommentarer:

  1. Håller alla tummar å tår!
    Kram Elektriker Frugan!

    SvaraRadera
  2. Haha, roligt att du gillde den! Hoppas den är lika fin som man kan tänka sig. Jag ber om ursäkt för att jag skapar sånna problem hos Bankmannen! Jag får fundera ut något åt honom, så han inte börjar surna på mig :)

    Ser fram emot att få se resultatet!!

    Hoppas ni får en riktigt go midsommar, hälsa familjen! Kram Sandra

    SvaraRadera