.

.

måndag 23 april 2012

Farlig:-)!


Gissa vad Storebror hittade på medans jag vägde och mätte Alvingen på familjecentralen? Jo, han dök med huvudet före ner i deras utklädningslåda och detta var vad jag hittade när jag kom in i rummet! Finaste Storebror! Rolig är han också!




Diggar verkligen glasögonen, känns som om han bara fattas micken innan han börjar sjunga någon klassisk Elton John-dänga:-)


Jag vill verkligen bli färdig med köket! Efter att det blev "färdigt" innan jul så har vi väntat på det sista fixet. Nu återstår bara ett smalt högskåp men det kommer aldrig!!
Förutom det så vill jag verkligen ge mig på att måla det nygamla köksbordet men tycker vädret fortfarande är lite för dåligt, får ju husera i carporten när jag ska måla. Visserlgien blir det ändå inte färdigt för några nya stolar att matcha bordet har vi inte....känns som med allt strul med bilar etc så kanske det inte är så realistiskt att önska 4 nya tolix-stolar (bara en aaaaningens dyra:-))!


See ya!



3 kommentarer:

  1. Han e ju bara för underbar, finaste farligaste storebror!
    Kram Elektiker Frugan!

    SvaraRadera
  2. Han får underhålla hos oss när han vill...

    SvaraRadera
  3. Vilken skådespelare!

    SvaraRadera