.

.

tisdag 13 mars 2012

Förvaring och diverse tankar!

Foton på min hörna i kontoret. Älskar mina fina burkar!

Idag åkte jag hem tidigt för att mysa med familjen i solen. Det blev lekplatsen, promenad och sen god middag med sommarkänsla! Vi har matkasse och "bjuds" oftast på underbar mat!

Ikväll har jag varit på möte. När jag stod i dörren för att åka undrade Storebror varför jag har två jobb? Han tyckte att jag redan åkt hemifrån en gång idag och att det räckte....man får lite ont i mammahjärtat när det känns som om han tycker att jag är borta mycket och visst är det något jag ofta tänker på. Prioriterar jag rätt när jag lägger så mycket av min fritid på politiken och därmed  ofta är iväg på möten, utbildningar etc? Är det värt det? Väger fördelarna tyngre, som att barnen växer upp med en förhoppningsvis stark kvinnlig förebild som känner ett stort samhällsansvar? Det har ju jag gjort och det har präglat mig på ett positivt sätt.....Vem sitter egentligen med facit och kan jag få tjuvkika:-)???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar