.

.

söndag 25 mars 2012

Fortbildning!!

Idag lyser solen för första gången på flera dagar. Medans resten av Sverige haft det varmt och skönt så har vi endast haft kall, fuktig dimma. Nu har den lättat, åtminstone för tillfället, och allt känns lite lättare när solen skiner.
Jag går runt och funderar fram och tillbaka på hur vi ska göra till hösten. Har ju en önskan om fortbildning men min rektor är inte positiv. Funderar därför på att själv stå för fiolerna och dubbelarbeta, dvs jobba deltid och läsa halvfart. För att ekonomin ska gå ihop behöver jag nog jobba runt 70-80%. Bankmannen tycker att det är en bra idé, allt för att bli mer attraktiv på arbetsmarknaden som det så fint heter:-). Förutom det beslutet så måste jag ju också bestämma mig för VAD jag vill läsa....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar