.

.

torsdag 29 mars 2012

För sent för ursäkter!

Nu har jag gått och blivit med Friskis-kort. Ska inhandlade lite träningsvänliga kläder imorgon och sen är det bara att köra.
Tror Jag kommer börja lugnt och försöka hitta den träningsformen som passar mig bäst, tror på spinning eller indoor-walking. Blir ju snabbt påmind om mina många extrakilon om jag försöker mig på för mycket med hopp etc så skonsam träning får det bli nu i början.
Visst hoppas jag att träningen ska hjälpa viktminskningen men framför allt vill jag bli starkare, få bättre kondition och kanske kunna bli av med lite av min värk.
Så nu gäller det att ändra om i schema och rutiner och försöka få lite tid över till mig själv:-)

2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Indoorwalking är jättebra!

    SvaraRadera
  2. Låter toppen! Du får gärna hänga med oss!
    Torsdagar är det bland annat vid kl. 17, på "lilla" anläggningen. Bara roligt om man är fler, man är mer plikttrogen då ;)

    //S

    SvaraRadera