.

.

tisdag 20 mars 2012

Födelsedag igen!

Idag fyller Bankmannen år och jag skäms lite. Måste erkänna att det inte blev någon present idag...han har själv sagt att han inte önskade sig något men sånt brukar jag strunta i och ändå lägga ner lite tid på att hitta på något. Men det har verkligen gått i ett de sista veckorna så min påhittighet har tagit slut!
Måste dock försvara mig med att Bankmannen ett par gånger också stått och stammat fram ursäkter om att han inte hunnit fixa present till min födelsedag. Visserligen, two wrongs don't make a right.....
Jag har som sista-minuten-räddning lovat honom brunch med familjen på Gästis inom kort så då får vi förhoppningsvis en mysig dag tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra för Bankmannen idag! Grattis från Elektrikern Frugan med familj!

    SvaraRadera
  2. Hurra, hurra, hurra för mannen...igår...
    (ja jag vet en dag för sent, när vi kom på det var det för sent att ringa.) Hälsa o gratta m en kram fr. oss!
    / Anna m fam.

    SvaraRadera