.

.

onsdag 7 mars 2012

Fest i parken!

Idag har vi varit på utflykt till Da City! Efter lunch shoppade vi present till kusin S och sen bar det iväg till parken. Vi ÄÄÄÄLSKAR parken, året om. Parken har en stor lekplats, djur och natur och är ett riktigt vattehål för alla föräldralediga! Att få umgås en hel eftermiddag med sina barn, kompisar och deras barn är ett privilegium och nog det jag njuter mest av under min föräldraledighet, dessa mysiga utflykter i goda vänners lag :-)
Kvällen har jag och Bankmannen spenderat i soffan framför Sveriges Mästerkock, det enda program vi ser tillsammans nu när det är off season för På Spåret. Jag gillar annars dåliga serier och mannen glor mest på Discovery, typ Swamp Loggers....han har tom indoktrinerat Storebror så de tittar tillsammans på alla tuffa skogsmaskiner. Storebror undervisar sen mig i skillnaden mellan skotare och fällare med en lite överlägsen ton i rösten inför mammas totala okunskap :-)
Syprojektet får jag återkomma till på fredag....See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar